cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
עכשיו במחירי השקה- קולקציית OUTDOOR

שידת החלומות

צוות העיצוב של טולמנ'ס בהמלצות על שידות שיהפכו את חדר השינה מגנרי לאישי

האבולוציה של חדרי השינה במאות האחרונות כללה מלבד יחוד חדר נפרד בבית לשינה, גם שינוי ביחס לפריטי הריהוט הקיימים בו. בתערוכה שהוצגה במוזיאון המטרופולין בניו יורק לפני פחות מעשור, עניין שנשמע כרגע כמו ציון היסטורי מעידן טרום קורונה קדום, אפשר היה לראות את גלגולי השידות לאורך הימים. תיבות וקופסאות אחסון למיני בשמים ותמרוקים ששימשו לפני שנים את נשות מצרים העתיקה, הפכו ברבות הימים לשידות איפור. שידות האיפור ניסחו את הדרישות משידה בחדר השינה ככאלה שיאפשרו אחסון לדברים קטנים וחשובים וכן פרטיות. השידות המוכרות לנו כיום, המוצבות מצידי המיטה, הן גלגול מאוחר יותר של הצרכים הללו.

“כיום שידות לצד המיטה הן סוג של סטנדרט”, אומרת לירון גילת קאופמן סמנכ”ל העיצוב של טולמנ’ס דוט, “רק שהתפיסה שהשידות בשני צידי המיטה צריכים להיות סט, כלומר תואמים, יכולה לעבור רענון, וכמוה גם הגישה שבכל אחד מצידי המיטה צריכה להיות שידה. החירות אם לשים בשני הצדדים שידה והיכולת לבחור בפריט ריהוט שהוא לא סטנדרטי במראה שלו, היא זאת שבסופו של דבר תהפוך את חדר השינה שלכם לאישי”.

ביקור בערך הוויקיפדי של “חדר שינה” מגלה כי “חדרי שינה יכולים להיות מעוצבים ברמות שונות, יש מהם פשוטים במיוחד ויש מורכבים למדי. ריהוט סטנדרטי אופייני לחדר שינה הוא בדרך כלל מיטה ועליה מזרן, ארון, שידה, ושולחן איפור. בבתים מודרניים נבנים לעיתים קרובות בצמוד לחדר השינה של ההורים גם חדר אמבטיה וחדר ארונות, ומכלול זה נקרא סוויטת הורים או “מאסטר בדרום”.

“חכמת ההמונים של ויקיפדיה מתארת את הבנאליות של היום יום. המלים ‘סטנדרטיות’, ‘אופייני’, ‘בדרך כלל’, ‘לעיתים קרובות’, בעצם מתארות חדר שינה גנרי. כזה שאין לו יחוד מסוים, והוא נצמד למה שאנחנו בדרך כלל מצפים מחדר שינה, או מעיצוב חדר שינה”, אומרת לירון. הבשורה הטובה היא ששבירה של גנריות מבחינה עיצובית היא עניין לא מסובך. ופריט אחד עם נוכחות לא שגרתית כבר יכול לעשות שינוי.”

אנשי צוות העיצוב של טולמנ’ס בוחרים את השידות המצטיינות לחדר השינה. ציטוט שלהם: “כל מה שצריך זה לפתוח את הראש, לדמיין ולחלום:)”

OBLIQUE

שרפרף, או אם תרצו שידת צד או שולחנון, של המותג הדני FERM LIVING, שעיצובו הוא מחווה לאמנות הצמצום היפנית וגם לאסתטיקה סקנדינבית פשוטה וחמה. השרפרף עשוי מעץ אלון ומורכב מאלמנטים מעטים ופשוטים היוצרים יחד אובייקט פיסולי.

שרפרף OBLIQUE למותג FERM LIVING עיצובו הוא מחווה לאמנות הצמצום היפנית

שרפרף OBLIQUE למותג FERM LIVING עיצובו הוא מחווה לאמנות הצמצום היפנית

LEYVA

הקובייה המתכתית, באפור כהה או בלבן, של המותג האיטלקי  SABA ,עשויה שתי וערב של פסי מתכת. הלוק שלה אורבני, תעשייתי ומחוספס אבל בנוסף גם אוורירי ושובב או נועז.

שולחן קפה LEYVA של המעצב GIUSEPPE VIGANO למותג SABA

שולחן קפה LEYVA של המעצב GIUSEPPE VIGANO למותג SABA

VERTEX

שידה, המתפקדת כארונית קטנה, בעיצוב Md house שהיא חברת הבת של מותג העיצוב האיטלקי KRISTALIA. השידה עשויה עץ לבוד ויש בה שתי מגירות, לכל הדברים שצריך לשים ליד הראש וקרוב למיטה. מגיעה במבחר רב של צבעים, ובשילוב צבע שונה בידית הפתיחה. לנוחיותכן.ם ניתן להזמין ידית בצד ימין או בשמאל.

שידה VERTEX למותג MD HOUSE

שידה VERTEX למותג MD HOUSE

TRAY S

שולחן מתכתי למותג הדני HAY שיכול להגיע בשלל צבעים, מלבן, אפור, שחור מונוכרומטיים, דרך אדום או חום שוקולד, ועד זהב. המגש שעומד על בסיס הרגליים הקובייתיות יכול להנתק מהבסיס בקלות ומאפשר ניידות מחדר לחדר או דרך נהדרת להעביר בקלות את ארוחת הבוקר או הערב או הלייט נייט לחדר השינה.

שולחן קפה TRAY למותג הדני HAY

שולחן קפה TRAY למותג הדני HAY