שואלים אותנו
כל התשובות לשאלות הכי נפוצות
האם אחרי הקניה אפשר יהיה לשנות בחשבונית את שם הלקוח?
לא, לפי החוק אין לשנות פרטים בחשבונית לאחר שיצאה.
מתי הפריטים שהזמנתי יגיעו?
בשל המצב, הזמנות של כלי בית מגיעות תוך כ 14 ימי עסקים, הזמנות שכוללות פריטי ריהוט יגיעו אליכם תוך 7 – 10 ימים. אנחנו עושים הכל כדי שההזמנות שלכם יגיעו אליכם במהירות האפשרית.
ניתן לראות פירוט בקישור הבא: https://www.tollmansdot.co.il/delivery-returns/
קיבלתי משלוח עם מוצר פגום. מה עושים?
צרו איתנו קשר עם כל פרטי ההזמנה ונטפל בבעיה במהירות האפשרית. ציינו את שמכם, מספר הטלפון שלכם, כתובת המייל, מספר ההזמנה, שם הפריט שניזוק, המק"ט (מספר קטלוגי) שלו ואת תיאור הבעיה. נעשה הכל כדי לטפל בזה במהירות.
במייל [email protected] ,
ראיתי מוצר באתר שלא הייתה אפשרות לרכוש אותו. מה אפשר לעשות?
באתר ישנם פריטים למכירה אונליין, אלה עם תגית סל קניות וכפתור הוספה לסל (או עם הכיתוב COMING SOON אם הפריט חסר כרגע במלאי)
בנוסף, באתר קיימים מוצרים הניתנים לרכישה ביבוא מחו"ל לפי הצרכים והרצונות שלכם, כלומר עם סוגים שונים של בדים, צבעים ומידות. אותם לא ניתן לרכוש אונליין באתר.
נדלקתם על פריט שלידו מופיע הכפתור – "אהבתם? דברו איתנו" – לחצו עליו ודברו איתנו.
בצעתי הזמנה ואני רוצה להוסיף עוד פריטים, איך אפשר?
אם הפריטים הנוספים הנם בסכום המקנה הובלה חינם, את/ה מוזמן לבצע הזמנה נוספת. אם הפריטים הנוספים מצריכים תשלום הובלה, עליך לפנות אלינו ואנו נבצע את ההזמנה דרך אחת החנויות ונצרף להזמנה הקיימת כל עוד לא יצאה מהמחסן שלנו.
במייל [email protected] ,
בוואצאפ או בטלפון 054-8009448
המוצר שהזמנתי הגיע בצבע שונה/מידה שונה ממה שהזמנתי ואני מעוניין להחליפו לפריט שרציתי. מה עושים?
אנו עושים כל מאמץ שהפריטים יגיעו בהתאם להזמנה, אך מקרים כאלו קורים. צרו קשר וציינו את פרטי ההזמנה: מספר ההזמנה, שם, טלפון ומייל. שם הפריט השגוי, ו המק"ט שלו. ותיאור הבעיה. אנו נשתדל לטפל בבעיה במהירות האפשרית ולהחליף למוצר הנכון.
במייל [email protected] ,
בוואצאפ או בטלפון 054-8009448
האם אני יכול להשתמש בתלושים / BUYME באתר?
לא ניתן להשתמש בהם באתר, רק בקופות בחנויות.
ליצירת קשר ניתן לפנות בטלפון לחנויות הכלים בסניפים:
https://www.tollmansdot.co.il/branchs/
או לחייג ל- 2483*
המוצר שקיבלתי ממש לא מתאים ואני מעוניין לבטל מה עושים?
כאן כל המידע על מדיניות הביטולים שלנו: https://www.tollmansdot.co.il/delivery-returns/
אפשר גם ליצור אתנו קשר
במייל: [email protected]
שגיתי בכתובת / טלפון כשמילאתי את הפרטים באתר. מה עלי לעשות?
צרו אתנו קשר כדי שנעדכן את השליח עם פרטי ההזמנה והפרטים שאתם רוצים לעדכן.
במייל: [email protected]
או בטלפון/ ווצאפ 054-8009448