cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישה מעל 199 ₪ * לא כולל ריהוט

שואלים אותנו

כל התשובות לשאלות הכי נפוצות

לא, לפי החוק אין לשנות פרטים בחשבונית לאחר שיצאה.

בשל המצב, הזמנות של כלי בית מגיעות תוך כ 14 ימי עסקים, הזמנות שכוללות פריטי ריהוט יגיעו אליכם תוך 7 – 10 ימים. אנחנו עושים הכל כדי שההזמנות שלכם יגיעו אליכם במהירות האפשרית.

ניתן לראות פירוט בקישור הבא: https://www.tollmansdot.co.il/delivery-returns/

צרו איתנו קשר עם כל פרטי ההזמנה ונטפל בבעיה במהירות האפשרית. ציינו את שמכם, מספר הטלפון שלכם, כתובת המייל, מספר ההזמנה, שם הפריט שניזוק,  המק"ט (מספר קטלוגי) שלו ואת תיאור הבעיה. נעשה הכל כדי לטפל בזה במהירות.

במייל [email protected] ,

באתר ישנם פריטים למכירה אונליין, אלה עם תגית סל קניות וכפתור הוספה לסל (או עם הכיתוב COMING SOON אם הפריט חסר כרגע במלאי)

 

בנוסף, באתר קיימים מוצרים הניתנים לרכישה ביבוא מחו"ל לפי הצרכים והרצונות שלכם, כלומר עם סוגים שונים של בדים, צבעים ומידות. אותם לא ניתן לרכוש אונליין באתר.

נדלקתם על פריט שלידו מופיע הכפתור – "אהבתם? דברו איתנו" – לחצו עליו ודברו איתנו.

אם הפריטים הנוספים הנם בסכום המקנה הובלה חינם, את/ה מוזמן לבצע הזמנה נוספת. אם הפריטים הנוספים מצריכים תשלום הובלה, עליך לפנות אלינו ואנו נבצע את ההזמנה דרך אחת החנויות ונצרף להזמנה הקיימת כל עוד לא יצאה מהמחסן שלנו.

במייל [email protected] ,

בוואצאפ או בטלפון 054-8009448

אנו עושים כל מאמץ שהפריטים יגיעו בהתאם להזמנה, אך מקרים כאלו קורים. צרו קשר וציינו  את פרטי ההזמנה: מספר ההזמנה, שם, טלפון ומייל. שם הפריט השגוי, ו המק"ט שלו. ותיאור הבעיה. אנו נשתדל לטפל בבעיה במהירות האפשרית ולהחליף למוצר הנכון.

במייל [email protected] ,

בוואצאפ או בטלפון 054-8009448

לא ניתן להשתמש בהם באתר, רק בקופות בחנויות.

ליצירת קשר ניתן לפנות בטלפון לחנויות הכלים בסניפים:

https://www.tollmansdot.co.il/branchs/

או לחייג ל- 2483*

כאן כל המידע על מדיניות הביטולים שלנו: https://www.tollmansdot.co.il/delivery-returns/

אפשר גם ליצור אתנו קשר

במייל: [email protected]

צרו אתנו קשר כדי שנעדכן את השליח עם פרטי ההזמנה והפרטים שאתם רוצים לעדכן.

במייל: [email protected]

או בטלפון/ ווצאפ 054-8009448