cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
עכשיו במחירי השקה- קולקציית OUTDOOR

טרנדים ומגמות בחדר השינה

קבלו ארבע סגנונות עיצוב בולטים לחדר שינה מהחלומות

חדר השינה הוא הממלכה הפרטית והאינטימית שלנו. זה החדר שבו מתחילים ומסיימים את היום ומבלים בו כשליש מהיממה. זה החדר שבו אנו יכולים להיות פשוט אנחנו, בלי פילטרים.

ואם כבר פילטרים, שיטוט באינסטגרם או בפינטרסט, דפדוף במגזיני עיצוב, ואפילו הביקור האחרון במלון מהחופשה האחרונה, הם התחלה מצוינת כדי להגדיר את הסגנון, פלטת הצבעים, האוירה והחומרים שבהם תרצו לעצב את חדר השינה הפרטי שלכם.

עם קצת תכנון ומחשבה, חדר השינה יכול להפוך לחלומי, אך תחילה חשוב להבין “מה אנו רוצים לראות ולהרגיש כשאנו פוקחים את העיניים בבוקר”? חדר בהיר, רך, עם חומרים טבעיים? חדר בעיצוב מודרני עם עיצובים מתוחכמים?  ואולי שילוב ביניהם?

מומחי טולמנ’ס דוט ישמחו לעשות לכם סדר בארבעת הסגנונות הבולטים של חדרי השינה:

אווירית מלון בוטיק

חדר שינה בסגנון זה, הוא בדיוק הסיבה שאנו אוהבים לנפוש. הוא מפנק ואלגנטי, מלא בטקסטיל רך ומלטף שמכניס אותנו למוד רגוע. ריבוי כריות נוי וטקסטיל לצד שילוב פריטי אמנות וחפצי נוי וכן שימוש בגופי תאורה מצטיינים יכולים להוסיף את הנדרש.

חדר שינה מפנק אלגנטי ומלא בטקסטיל

חדר שינה מפנק אלגנטי ומלא בטקסטיל

חדר שינה בעיצוב מודרני

כדי לעצב חדר בסגנון זה יש להשתמש בקווים נקיים, עיצוביים נקיים וחפים מקישוטיים. החדר יכול להיות מונוכרומטי או צבעוני וכדאי גם בו לשלב בו פריטים הקטנים ואקססוריז בחומריות מגוונת, אלמנטים פונקציונאליים כמו ספריה, מראה, וגם כאן פריטי אומנות וחפצי נוי.

מיטה MOGLIE E MARITO של המעצב PAOLO GRASSELLI למותג BONALDO

מיטה MOGLIE E MARITO של המעצב PAOLO GRASSELLI למותג BONALDO

אווירת Wellbeing

חדר שינה בסגנון זה משלב בהרמוניה חומריות טבעית ורכה לצד גוונים בהירים. בחדר המעוצב בסגנון זה נעשה שימוש בעץ גולמי, בדי כותנה ופשתן ושילוב צמחיה ירוקה המשדרים קרבה אל הטבע וחיבור לאמא אדמה.

מיטה FLUFF של המעצב MAURO LIPPARINI למותג BONALDO

מיטה FLUFF של המעצב MAURO LIPPARINI למותג BONALDO

בהשראת העיצוב הסקנדינבי

ריהוט על זמני נטול השפעות טרנדיות, המתנגן בהרמוניה עם פלטת צבעים רגועה ונינוחה מאפיינים את חדר השינה בעיצוב סקנדינבי. עיצובים וטקסטיל בסגנון מינימלי וחמים המשלבים בין חדשנות ופונקציונאליות מעניקים את האיזון המושלם לסגנון פופולארי זה.

מיטה FAWN למותג GAZZDA עוצבה על ידי SALIH TESKEREDZIC

מיטה FAWN למותג GAZZDA עוצבה על ידי SALIH TESKEREDZIC