cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

העולם של אנדרו

המותג הספרדי שהחל כנגריה משפחתית קטנה והפך לאימפריה בינלאומית. כדאי להכיר

ANDREU WORLD הוא מותג ספרדי, שהחל כנגריה ובית מלאכה קטן שהקים Francisco Andreu כשהיה בן 17 בשנת 1955. מפעלי החברה ממוקמים בולנסיה, עיר נמל במזרח ספרד, מושפעים מהתרבות הים תיכונית, וכיום מייצאים את הגישה היצירתית ואת המצוינות שלהם למעל 120 מדינות ברחבי העולם.

“אנחנו עסק משפחתי ולכן אנחנו שומרים על קשר מאוד מיוחד עם הזמן. אנחנו מודעים למסורת שבנינו ובזכות המסורת הזו, יש לנו פרספקטיבה ייחודית של העבודה שלנו. אנחנו חושבים לטווח ארוך ונאמנים לרעיון שכדי לבנות את עתיד אנחנו צריכים לשמור על העבר” אומרים נציגי המותג וממשיכי דרכו של אנדרו.

לאנדרו היה חוש יזמי ורצון ושאיפה לכבוש את העולם בעזרת חומר הגלם שעליו התבססה הנגרייה המשפחתית. עם השנים התמקם המותג בחזית תעשיית הריהוט הספרדי כשלזכותו פריטי ריהוט מקוריים שנעשו בשיתופי פעולה עם המעצבים הבולטים בעולם, כמו פטרישיה אורקולה, פיליפ סטארק וג’ספר מוריסון, ובעקבותיהם גם שלל פרסי עיצוב בינלאומיים רבים על פריטים שהפכו אייקונים.

“העץ נמצא בשורשים שלנו, ולא רק כחומר ייחודי, חם ואצילי. עץ הוא גם מערכת יחסים עם העולם. לאורך הזמן, ביקשנו לשמור, בכל העיצובים שלנו, על החמימות שמגיעה מהעבודה עם עץ, ללא קשר לחומרים וטכנולוגיה שאנחנו משתמשים בהם. היינו החברה הראשונה בעולם שמשתמשת רק בעץ שגדל ביערות ברי קיימא המבוקרים ומנוהלים על ידי המועצה לניהול יערות (FSC). במשך יותר מ-65 שנים התפתחנו בהתאמה עם שינויי הזמן, חקרנו והשתמשנו בחומרי גלם חדשים ובטכנולוגיה חדשה, כדי להציע את פתרונות מצטיינים, מעשיים ואסתטיים, לאנשים בכל רחבי העולם”.

NUEZ בעיצובה של Patricia Urquiola

הכורסה, ששמה בספרדית הוא אגוז, מדמה מעטפת נייר תלת ממדית ועוטפת. ” NUEZ נולד מהרעיון ליצור כיסא כאילו היה דף נייר, הכורסה מעוקלת בקצה המשענת ומדמה את המחווה והתנועה של קיפול נייר. המרקם המאפיין את הכורסה מזכיר ספות ובדי קווילט”, אומרת פטרישיה אורקולה, מעצבת העל האיטלקיה החתומה על העיצוב.

במחשבה על קיימות וסביבה כל חלקי הכורסה, שלה מספר  ניתנים למיחזור. גרסה חדשה של הכורסה נוצרה מטקסטיל המיוצר מסיבים שיוצרו מפוליאסטר ממוחזר (PET) של בקבוקי מים ואריזות פלסטיק.

LICEO  בעיצובו של PIERGIORGIO CAZZANIGA

קולקציית הכסאות מדגם  LICEO עם המבנה הרחב והפשוט, עוסקת בזכרון, באומנות וביופי, כך אמר עליה PIERGIORGIO CAZZANIGA, המעצב האיטלקי שתכנן אותה. CAZZANIGA מבכירי המעצבים האיטלקים, שיתף פעולה עם המותג הספרדי בכסאות וכורסאות נוספים.

הבחירה של אנשי המותג ANDRU WORLD ב- CAZZANIGA אינה מקרית וחושפת את נקודות ההשקה בין רוח המותג לאישיותו: “מאחורי הפשטות לכאורה שלו, יש כושר המצאה אמיתי ונמצא אומן בעל מורכבות מפתיעה. הרגש שהוא חלק מאישיותו, חי גם ביצירתו, נגוע באינטליגנציה ובשכל ישר. הוא חוקר את התנהגות החומרים, מאלץ אותם להיכנע לאינטואיציה שלו, ולעיתים קרובות הוא מתפתה לגילוי טכנולוגיה חדשה שהוא אינו יכול שלא לחקור”.

SAIL בעיצובו של PIERGIORGIO CAZZANIGA

הכסאות הנערמים, שקיבלו את השם מפרש, הם קלי משקל ובמקביל חזקים מבחינה מבנית, נוחים ופונקציונליים.‎ CAZZANIGA ביקש ליצור כסא במבנה פשוט ומובהק כשהקימור העדין של הגב, מנוגד ומשלים את תמיכתו במושב וברגליים, נראה כמו מפרש המתנופף בקלות באמצעות משב רוח קל.‎