cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

כל כלי כלי

Canvas, הקולקציה החדשה של המותג הדני RAAWII, מזמינה אתכן.ם לתת לה פרשנויות משלכן.ם

המותג הדני שבסיסו בקופנהגן, דנמרק, הוקם ב- 2017 על ידי BO RAAHAUGE ו- NICHOLAI WIIG HANSEN מתוך שאיפה ליצור עיצוב רב תכליתי משפיע, משמעותי ומתוחכם. כמה שנים אחרי הקמתו המותג כבר ניצב בשורה הראשונה של נבחרת מותגי העיצוב הדניים. WIIG HANSEN (וויג האנסן), אחד משני מייסדי המותג והמנהל האמנותי שלו, הוא זה שאחראי על עיצוב Canvas, הקולקציה החדשה המיוצרת בעבודת יד בפורטוגל.

מייסדי המותג BO RAAHAUGE ו- NICHOLAI WIIG - HANSEN

מייסדי המותג BO RAAHAUGE ו- NICHOLAI WIIG – HANSEN

קולקציית Canvas כוללת כלי קרמיקה עם מפתח משולש, בגבהים ובנפחים שונים, בצבעוניות שההשראה לה הגיעה מתחנות רכבת במוסקבה ובלונדון. “הגוונים הנועזים יפעילו רגשות, דמיון וזיכרונות שונים, שהם מעבר לאסתטיקה. זה, אני מאמין, התפקיד שצבעים צריכים לשחק”, אומר וויג האנסן ביחס לבחירות הצבעים בקולקציה.

קנבס, כמו אותה יריעת הבד המשמשת כלוח חלק לציור, נועד לשמש כבסיס שממנו אתן.ם יכולים לשלב, לשנות, לצרף ולהחליט בכל הקשור לאופני השימוש, הסדר והתצוגה של האגרטלים, הכלים, המגשים שבקולקציה. במשחק היצירתי שאתן.ם מוזמנים להצטרף אליו או לנצח עליו, יש משמעות לצבעוניות הכלי, להשתקפויות האור והצל שלו, ולקומפוזיציה הנוצרת תוך כדי שילוב בין הכלים עצמם וביחס למשטחים עליהם הם מונחים. “בנוסף למטרה הפונקציונלית שלו”, צוטט וויג האנסן, “עיצוב צריך לעורר סקרנות ולהזמין פרשנויות שונות, ממש כמו ציור טוב.”

שמות הצבעים בקולקציה, ממשיכה את אותו קו מחשבתי של וויג האנסן לגבי סקרנות ופרשנויות: אדום עגבניית שרי, ירוק ביצתי (Wetland ולא Egg), צהוב אוממי, כחול שנורקלי, כחול טווסי, חום רום קובני, בטון אפור. על כל השילובים ביניהן.ם את.ן תחליטו.