cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
יומולדת 6 לדוט!!

הכירו את FANTIN

המותג הוותיק מאיטליה מציג קולקציה צבעונית הנשענת כולה על מתכת וסטייל

המותג האיטלקי FANTIN נוסד בשנת 1968 בצפון מזרח המגף, בקרבת העיירה פיומה ונטו ובלב אחד מאזורי התעשייה החשובים באיטליה ובאירופה כולה. החברה המשפחתית, שהמוטו שלה הוא “Solutions in metal, engineering and passion” נודעה משנותיה הראשונות באיכות פריטי המתכת בעיצובה, בשילוב המתבקש של פונקציונאליות, נראות וטיב הפריטים.

שולחן כתיבה מדגם Hug למותג האיטלקי FANTIN

שולחן כתיבה מדגם Hug למותג האיטלקי FANTIN

הניסיון העצום של למעלה מחמישים שנה בעבודה קפדנית עם מתכת, נלווה עם השנים לתהליכי עבודה ופיתוח ששילבו בין גישות תעשייתיות ואומנות, ייצור יעיל ותשומת לב לפרטים גדולים כקטנים. תשומת הלב הזאת מתאפשרת הודות לכך שכל מחזור הייצור מתרחש במפעלי החברה, מהגעת חומרי הגלם ועד לחיתוך מכני, ניקוב, כיפוף, ריתוך, ציפוי, הרכבה ואריזה למשלוח.

שרפרף מדגם FRAME למותג האיטלקי FANTIN

שרפרף מדגם FRAME למותג האיטלקי FANTIN

פריטי הריהוט של המותג מיועדים לכל סביבת מחיה ועבודה, מבתים ועד משרדים, מחנויות ועד מפעלים. “המטרה שלנו היא לעזור ליצור סביבות שבהן אנשים מרגישים בנוח, על ידי מתן מענה לצרכיהם ושיקוף האישיות שלהם”, אומרים אנשי FANTIN.

עם גישה מסורתית וחדשנית לעבודה במתכת, למותג גם מחשבה סביבתית –  “מתוך מחשבה על הקשרים ההדוקים בין רווחת האדם והסביבה, יש לנו השקפה בת קיימא שלובשת צורה קונקרטית בכל הקולקציות שלנו”. הפריטים עשויים מ- 100% מתכת הניתנת למחזור וציפוי האבקה שלהם אינו רעיל.

שולחן מדגם STILL למותג האיטלקי FANTIN

שולחן מדגם STILL למותג האיטלקי FANTIN

הפורטפוליו של החברה כולל פריטי ריהוט ומטבחים המתאפיינים בקווים נקיים ובקשת צבעים רחבה ודומיננטית. המענה האסתטי, המותאם לקהל רחב של אנשים וטעמים, ניתן ב-FANTIN בעזרת פלטת צבעים המורכבת מכ-60 גוונים שונים. ” אנחנו שואפים להפיח חיים במתכת ולהגשים את התקוות והחלומות היצירתיים של לקוחותינו בעלי הדמיון והחזון”.