cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

ימי הזוהר של HAY

הקולקציה החדשה של גופי התאורה של HAY בעיצובם של מעצבים מקוריים וחדשניים. תאירו

המותג הדני HAY מציג קולקציה חדשה של גופי תאורה קטנים, שנשענים על עיצוב קלאסי וגישה עכשווית, משתמשים בחומרי גלם שכיחים ובלתי מקובלים, מפגינים חדשנות ומפזרים זוהר, ולא רק אור, על סביבתם. המעצבים ש-HAY בחרו לעבוד איתם מציגים גם הם את התפיסה הרב גונית, וגם את הטעם האסתטי והרעיוני הרחב של המותג.

גופי התאורה מומלצים ליצירת פינות מוארות וחמות בחדרים שונים, על שולחן, אדן החלון, והשידה.

  1. MATIN

גוף תאורה שעוצב על ידי Inga Sempe, בעיצוב עכשווי ופיוטי, המשלב בין עדינות ויזואלית של אהיל המניפה עם הקיפולים, לחוסן הפיזי של המבנה. “רציתי ליצור מנורה פשוטה, שמחה ומודרנית ועם נוכחות קלאסית, שעושה אור יפה ורך ושיהיו לה הרבה זהויות. הרבה פעמים כשמדברים איתי על MATIN , מציינים את שמה כאילו זה אדם שכולנו מכירים”. גוף התאורה מגיע עם נורת LED ודימר לפיזור האור. שיתוף הפעולה של Sempe עם המותג החל עם עיצוב מערכת הישיבה PANDARINE.

  1. PAPER CUBE

גוף תאורה קובייתי שההשראה שלו הן מנורות נייר יפניות. את ניירות האורז היפניים המסורתיים החליף המעצב ההולנדי Bertjan Pot, שנודע בסקרנות ובעניין שלו בחומרי גלם מוכרים וחדשים, בנייר שהסיבים שלו עשויים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. הרגליים עשויות עץ שקיבל את חותמת הקיימות של ה- FSC, המועצה הבינלאומית לניהול יערות ברי קיימא.

שיתוף הפעולה הקודם של Bertjan Pot עם HAY, נעשה בקולקציית MAXIM, בתיקים ובקופסאות, עם אריגת הפסים השבטית העשויה מרצועות פלסטיק ממוחזר.

  1. LBM

גוף תאורה בעיצוב תעשייתי מינימליסטי שהוא מחווה לאדריכל המקסיקני הבולט ביותר Luis Barragán (1988-1902) זוכה פרס פריצקר לאדריכלות, שעבודותיו התאפיינו במינימליזם ובשילוב בין אדריכלות מודרנית לסגנון מקסיקני מסורתי.

Moisés Hernández, המעצב המקסיקני, יליד 1983, שילב בגוף התאורה הזה מבנה מונוליטי, ומשחקים בצבע, אור וצללים, באמצעות פלדה צבעונית ריבועית אנכית שבעיקול הנישא שלה מוחבאת תאורת LED, המופעלת בדימר שאפשר לשנות בעזרתו את עוצמת האור והרכות שלו.

  1. ANAGRAM

אנגרם או אנגרמה היא מילה חדשה הנוצרת מסיכול אותיות של מילה קיימת. מנורת השולחן ANAGRAM של המעצב הבריטי Sam Weller שחי ופועל בדנמרק, מתבססת על מבנה מוכר של גוף תאורה, אבל משווה לה גרסה מקורית ועכשווית. הרגליים של גוף התאורה המתפצלות, עשויות אלומיניום בוהק, ומעליהן כיפה מתכתית גלילית. בשיתוף הפעולה המתמשך של המעצב עם HAY, יצר Weller עבור המותג הדני גם את סדרת מנורות השולחן, הקיר והרצפה Fifty-Fifty שגם בה אפשר לראות תפיסה אנגרמית של חידוש המוכר.

  1. PARADE

בהשראת הרצון ליצור מקור אור סביבתי עם איכות פיסולית, יצרו המעצבים הדנים, זוג בחיים האישיים, Viola Heyn-Johnsen ו- Jonas Trampedach, סדרת מנורות שולחניות מזכוכית. בני הזוג, ויולה, בוגרת לימודי תקשורת חזותית, וג’ונאס, שהחל את דרכו כסוחר עתיקות ואחר כך סיים את לימודיו בקולג’ המלכותי לאמנות, חולקים תשוקה לחפצים מינימליסטיים ואומנותיים. מנורות PARADE עוצבו בגדלים ובגבהים שונים כשלכולן בסיס ריבועי וחלק עליון מעוגל. יחד, ובנפרד, הן נראות כמו גבישים מאירים.

  1. APOLLO

גוף התאורה שכולו עשוי זכוכית חלבית עם קימורים רכים, מתעגלים ולא אחידים, ונוכחות אלגנטית. נקרא על שם אפולו, אל השמש, האור, המוזיקה, השירה, הנבואה והרפואה, מהמיתולוגיה הרומית והיוונית. על העיצוב חתום STUDIO 0405, שבסיסו בקופנהגן, ובראשו עומד המעצב הדני Nikolaj Lorentz Mentze. הסטודיו מתאפיין בעניין שבין האובייקט לחלל, ובקשר שלו למאפיינים היסטוריים, טכניים ואסתטיים.

  1. SLANT

SLANT, אלכסון באנגלית, היא גוף תאורה שכמו מאתגר את כח הכבידה ואת שיווי המשקל של צורות יסוד. גוף התאורה עוצב על ידי BRANCH, קבוצת עיצוב יפנית בראשותו של Tsunao Nagasaki שפועלת במחלקה לאומנות באוניברסיטת  Tama ביפן. גוף התאורה מתבסס על צורות גליליות מלוכסנות השומרות על זווית מאוזנת מושלמת.