cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

וינטג' מודרני

הכירו את המותג ההולנדי HKLIVING שעושה כבוד לעיצוב מהעבר ומהעתיד

HKLIVING הוא מותג הולנדי שהוקם על ידי EMIEL HETSEN ו- SANDER KLAVER. ראשי התיבות של שמות המשפחה של המייסדים הם אלה המתנוססים בשם המותג. הקולקציות של המותג הכוללות כלים, אביזרים ופריטי ריהוט, שואבות את ההשראה מפריטי וינטג’ של המאה הקודמת. המותג שם דגש על עיצוב מסורתי ומראה ותחושה מודרניים.

הקולקציות בהתאם מתעתעות. מצד אחד הכוסות, צנצנות, צלחות ועוד נראים כאילו נמצאו בארון של סבא וסבתא, או שנגלו בשווקי פשפשים או שנמצאו במקרה על ספסל מציאות שכונתי. מצד שני לא צריך להיות חד.ת עין כדי להבין שכל אלה חדשים לגמרי. התפיסה האסתטית של המותג משלבת גישה רגשית. החפצים, הרהיטים והכלים שהמותג מציע נועדו לעורר זיכרונות, להפעיל ולהחיות רגש בשילוב בין מראה ישן לאיכויות חדשות.

EMIEL HETSEN היה קונה עתיקות מקצועי, ואת האוצרות שסחר בהם מצא ברחבי העולם. בשנת 2008 הביקוש לפריטי ריהוט ותאורה ישנים עם איכויות של וינטג’ היה בשיאו, וכשהביקוש של הפריטים הללו רב על ההיצע הוא פנה לחבר הילדות SANDER KLAVER שעסק במסחר בינלאומי. בעקבות המפגש הם החלו לייצר כלים ואביזרים ששילבו את כל מה שמוצלח ויפה בעתיקות, רק בסטנדרט מודרני. הקולקציה הראשונה של הצמד הכילה רק 28 מוצרים והפכה תוך זמן קצר לסיפור הצלחה. כיום הקולקציה התרחבה והשתכללה והמותג פועל ברחבי הגלובוס ומוכר ב-70 מדינות.

היחס לקולקציה נשמר כמו היחס לאוספי הוינטג’ שהיוו את הבסיס להקמת המותג. המחשבה של שני המייסדים הייתה לעודד מקוריות ולגרום לתעוזה של הלקוחות לפרוץ את גבולות הטעם המוכרים להם. EMIEL HETSEN ו- SANDER KLAVER רואים במותג שהקימו המשך של עקרונות העיצוב ההולנדי שנודע באופיו החדשני, בחוש ההומור שלו, ובמענה על הצורך בהרגשת ביתיות חמימה. “אנחנו לא מפחדים מעיצובים מוזרים, אבל להוטים תמיד לשמר ולשפר את הפונקציונליות, הודות למנטליות העיצוב שלנו.”

לסט הערכים העדכני המלווה את המותג הם הוסיפו דגש על קיימות ועל שימוש חוזר בחומרים.