cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
יומולדת 6 לדוט!!

ארבעה שולחנות חג

כל הסגנונות העכשוויים והעל זמניים לשולחנות החג המזמינים ביותר

שולחן החג שלנו נשען תמיד על המסורת, אבל שמח לכל חידוש, ריענון וחירות יצירתית. השולחן, והאווירה שסביבו, יכולים להיות כל מה שנרצה לשמח בו את עצמינו או לשדר לאורחים, מסגנון רשמי ומוקפד, דרך צבעוניות קלילה ואופטימית, ועד חגיגת אביב פרחונית מפוארת. השולחן יכול לשלב בין הסגנונות ולבטא את הטעם האישי של בני הבית המארחות והמארחים.

כשניגשים לעצב את שולחן חג, מומלץ לכוון לשפה עיצובית אחידה שתיצור תחושה הרמונית, נעימה ומזמינה. בחירת הפריטים לשולחן החג תעשה בהתאם לקונספט שתבחרו, פלטת הצבעים שתרצו והאביזרים שיוסיפו עניין, מהמפה והמפיות, דרך הנרות, אגרטלי הפרחים ועד בכלל.

אז איך מתחילים? ובמה בוחרות? צוות העיצוב שלנו בארבע המלצות חגיגיות:

WABI SABI

באסתטיקה היפנית, וואבי-סאבי היא תפיסת עולם שבמרכזה היופי השלם והלא מושלם, כפי שנראה בטבע. האסתטיקה הזאת נותנת ביטוי חזותי לרעיונות השאובים מהזן בודהיזם לגבי היותם של דברים ברי חלוף, זמניים וארעיים.

בתרגום של הלך הרוח הזה לשולחן החג, נשלב בין השראות טבעיות לפלטת צבעים ניטרלית. וכמו ביפן, הקמט שבבד, העין הנגלית בכלי העץ, הבלטים והחספוסים בחומרי הגלם, מקבלים משמעות רוחנית כשהם מוצגים יחד בהרמוניה.

GROWING HOME

גינון ביתי הוא טרנד שתפס תאוצה בתקופת הקורונה, ונדמה שהגיע אלינו כדי להישאר.  אחרי שהתמחינו בסקולנטים, בייחור ובהשרשה, הגיע הזמן לשלב עציצים פורחים, ואגרטלים עם פרחים, רעננים וגם יבשים, בשולחן החג ולצייד אותו באנרגיה אביבית של פריחה והתחדשות. עכשיו ותמיד, כולנו נשמח בה. לעיצוב שולחן באווירה קלילה נשתמש בפלטת צבעים טבעית ובחומרים טבעיים.

DREAM ESCAPE

השולחן הזה מתאפיין בצבעונית, בוהקת, נועזת ומשמחת, שהיא כמה ממשאלות הלב בתקופה הזאת. פלטת הצבעים שבו מחברת בין צבעיים וגוונים טבעיים בסיסיים לצבעוניות רוויה המושפעת מעולמות וירטואליים שבהם פורחות צורות חדשות של ביטוי עצמי.

WILD WONDER

במרכז השולחן האופטימי הזה נוכחות בולטת של גווני צהוב וזהב, מהצבעים הבולטים של 2023. יחד עם גוונים ירוקים, וצבעוניות חמה שמכניסים את הטבע הביתה עם מראה השדות הירוקים ושפע פרחי הבר אביביים.