cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

כל העיניים עליו

איך ליצור קיר שממגנט אליו את כל המבטים ומושך את העיניים אליו?

קיר מרכזי, כזה שנראה מפינות רבות אחרות, שיש בו יצירת אמנות אחת גדולה או שיש בו מקבץ של יצירות אמנות, ימשוך אליו את כל המבטים.

תליית יצירת אמנות אחת

יצירת אמנות גדולה שאנחנו אוהבות ואוהבים, כזו שאחת מצלעותיה בגודל של 120 ס”מ ויותר, תעשה את העבודה. כדאי לאפשר לאותו Piece Centre מקום מרווח על הקיר, להתייחס לפריטי הריהוט והאביזרים האחרים שבחדר, ומומלץ לזכור מי האמן או האמנית שיצרו אותם. יצירת אמנות בולטת תייצר שיחה ועניין אצל הצופים בה. אם תדעו לספר לכם ולאחרים מה הסיבה שבזכותה בחרתם בה, זה יהיה כבר בונוס כללי.

צילום: עמית גירון

קיר גלריה

קיר שתלויות עליו מקבץ יצירות אמנות, בגודל קטן ובינוני, עם קשר וזיקה ביניהן יכול לשמש גם הוא כמוקד עניין והנאה.

גיוון: בחרו מספר יצירות קטנות או בינוניות, שיתאימו יחדיו לשטח התליה הפנוי בקיר. אפשר לגוון עם יצירות בגדלים שונים ואפשר גם לגוון בבחירת יצירות במדיומים שונים. לחילופין אפשר ליצור רצף של יצירות דומות – יצירות של אותו האמן.ית, יצירות שמתארות דברים דומים או כאלו שהן מאותו המדיום והסגנון, למשל ציור או רישום או צילום.

אחידות: יצירות זהות בגודלן מומלץ לתלות במבנה גיאומטרי לשם יצירת מראה אחיד, בשורה או בטורים זהים.

לעיניכן.ם: יצירות בגדלים שונים ניתן לסדר במקבץ לפי ראות עיניכם. רצוי לשמור על מרחק אחיד בין היצירות כדי להשיג מבנה שנעים להסתכל עליו.

מסגרות: מסגרת זהה, המותאמת במידותיה ליצירות בגדלים שונים, תיצור מראה מוקפד ומסודר למרות הגיוון. עם זאת, אין צורך לפחד ממסגרות שונות, הן חלק מהעניין ומוסיפות אופי לקיר.

הכנה: לפני התלייה, מומלץ לסדר את מקבץ היצירות על הרצפה או על שולחן, כדי לראות את התוצאה שתתקבל על גבי הקיר. צלמו את המקבץ והיעזרו בצילום בשלב התלייה עצמה.

מדידה: חובה! בתליית מקבץ יצירות, המרחק בין היצירות הוא אלמנט בעל חשיבות מכרעת בקומפוזיציה, ועל פיו המבנה על הקיר יצלח או ייכשל. מדדו וחשבו את המרחקים באמצעות שימוש במטר או בסרט מדידה.

עזרה: מעדיפים להשאיר את התליה למומחים? פנו אלינו להמלצות על תולים נהדרים ובעלי ניסיון, שיוכלו להגיע אליכם ולתלות את העבודות באופן מקצועי ומיטבי –  [email protected]

צילום: מיכאל תקווה