cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
יומולדת 6 לדוט!!

קפה?!

הכירו את HUSKEE, המותג האוסטרלי החדשני, שפיתח כוסות מקליפות פולי קפה

לפי ההערכות מדי שנה העולם משתמש וזורק לפח, כלומר בחזרה לכדור הארץ, כ-500-600 ביליון כוסות חד פעמיות. ביליון, למי ששכחו או שהפסידו את השיעור ההוא בחשבון, הוא אלף מיליון. כלומר, הצריכה השנתית של כוסות חד פעמיות היא בכמות מטורפת עד בלתי נתפסת. כמות פולי הקפה שהשתמשו בה, כדי למלא את חלק מהכוסות הללו, היא גדולה לאין שיעור, אסטרונומית.

המותג האוסטרלי HUSKEE החליט להתמודד עם המספרים האלה, ועם פסולת פולי הקפה, בדרך חדשנית שמאחוריה ולפניה מחשבה על עתיד כדור הארץ והסביבה. הכוסות המעוצבות, שאנשי מחלקת המחקר והעיצוב של המותג פיתחו, עשויות מפולימר אקולוגי. פולי ביוונית משמעותו הרבה, מר פירושו יחידה, ופולימר הוא חומר המורכב משרשרת מולקולות שיחידותיה הבסיסיות הן ממקור טבעי או סינתטי. החדשנות של HUSKEE היא בשימוש בקליפת פולי הקפה כחומר הבסיסי לייצור הפולימר וכוסות השתייה. כך, גם אפשר לעשות שימוש נוסף בפסולת פולי הקפה בעקבות חומר הגלם, וגם הכוסות עשויות מחומר שמתמחזר בקלות.

כוסות ה-TO GO, שעוצבו ב- HUSKEE וזכו לשם Huskee Cup, מופיעות בשני צבעים, בגוון חום בז’ טבעי ובגוון שחור פחם. הדפנות שלהן מחורצות במעין סנפירים השומרים על בידוד ועל אחיזה קלה בכוס מהבילה. חריצי הניקוז בבסיס הכוס נועדו לאפשר את הסרת ונזילת עודפי מים לאחר השימוש במדיח כלים.

במכסה הכוסות עוצבו שלושה פתחי איוורור כדי להעצים את החוויה הארומטית. הצמדת הכוסות לתחתיות שלהן, ונעילתן כדי לעודד נשיאה קלה ולמנוע תזוזה מיותרת, נעשתה בעזרת עיצוב של צורות קעורות וקמורות. העמק הקעור נמצא בבסיס כל כוס והגבעה הקמורה נמצאת במרכז התחתית.

הכוסות זכו בפרס של GOOD DESIGN, המוענק החל מ-1950 ומזכה באותות הצטיינות על עיצוב עכשווי. באוסטרליה הן כבר קיבלו מעמד של קבע גם בבתי קפה וגם בבתים פרטיים ומעכשיו אפשר להשיג אותן גם אצלנו.