cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

תכירו את LORENA CANALS

מותג הטקסטיל הספרדי התחיל מצורך יומיומי והפך אותו לפטנט ולחלק מתפיסה רחבה של עיצוב

הימים הראשונים של המותג, הנושא את שם מי שעומדת בראשו, החלו לפני כ-20 שנה כש- LORENA CANALS, אז אם צעירה ויזמית בנשמתה, חיפשה פתרון לחיי היומיום בבית עם שתי ילדות קטנות, ויצרה את השטיח הרחיץ. לפני מספר שנים השטיח הזה הוכר כפטנט רשום ולאחד מסימני ההיכר של CANALS.

הקולקציות שבהן השטיח הרחיץ מככב הן מגוונות והנראות שלו מפגינה יצירתיות ומחשבה על קהל היעד. כך למשל שטיח PLAY PATH, הוא למעשה משטח משחק דמיון אינסופי בממלכת הים או היבשה, ובו טקסטורות שונות המגרות ומפעילות את הדמיון ואת החושים. שטיח MONSTERA בירוק ובגוון בהיר, גם הוא בקטגוריית השטיחים הרחיצים, נראה כמו עלה מוגזם של מונסטרה, הצמח הטרופי הטרנדי האהוב על חובבי הגינון ומציע לפקוח עיניים מחויכות כלפי מה שנמצא סביב.

כדור הארץ ואנחנו

המבט הסקרני כלפי העולם ממשיך ב- VINTAGE MAP, שטיח שעליו דוגמת מפת כדור הארץ, כן – גם הוא רחיץ, ובפוף העגול המדמה את הכדור הגדול קטן שלנו.

המחשבה הרחבה על ילדים מגולמת גם בכריות GHOSTY ו- MISS MIGHTY MOUSE, שתיהן פרי שיתוף פעולה עם EDGAR PLANS האמן יליד ספרד, שמקורות ההשראה העיקריים שלו לקוחים מאומנות רחוב, גרפיטי, וספרי קומיקס. ואכן, הכריות שעיצב נראות כמו איור בתלת מימד, שיכולות להפוך לחברות או לחברים שקל לחבק.

קאנאל היא יזמית שהבינה שקהל היעד שלה הוא היא עצמה ואנשים הדומים לה, כאלה שמעריכים עיצוב ולא מתפשרים לגביו אבל גם מתייחסים אליו באופן מעשי ורואים בו חלק מהחיים עצמם. הערכים האלה נטמעו בקולקציות של המותג, בדרכי הייצור של הפריטים, בשיתופי הפעולה ובאופן בו המותג צמח והתפתח.

קולקציית השטיחים, הכריות והסלסלות שהתמה שלה היא ירקות מהגינה, נעשתה בשיתוף פעולה עם המותג OLI&CAROL, שהקימו לפני כחמש שנים בנותיה של לורנה, אולימפיה וקרולינה, כשהן היו בגילאי 16 ו-21. מי שהיוו את ההשראה ליצירת השטיח הרחיץ הראשון שעיצבה אימן, הפכו בעצמן ליזמיות עם מותג שפונה להורים מעודכנים. הגזר, הצנון והברוקולי, המככבים בקולקציה, נועדו לקרב את הקטנים בדרך נעימה לירקות הגינה ולהכניס את אותם ירקות, בדרך פשוטה ומתוחכמת, לחיים.

שטיחים שעושים הגיון?!

כחלק ממחשבה על קהל היעד, ועל עיצוב שהוא ידידותי לילדים, פריטי הקולקציה נקיים מחומרים כימיים, החל מהעדר ריסוס לחומרי הגלם ועד שימוש בצבעים נקיים מחומרים רעילים.

“אנו מתגאים בכך שאנו מציעים טקסטיל שהוא בטוח לסביבות שילדים חיים ומשחקים בהן, ושהם גם ידידותיים לסביבה”, אומרת LORENA CANALS. “הטקסטיל שלנו מיוצר בעבודת יד בהודו תוך שימוש בחומרי הגלם של כותנה וצמר והם נצבעים בצבעים לא רעילים. תהליכי ייצור הם נטולי כימיקלים ואנחנו ממחזרים המים שלנו”. התפיסה הירוקה של המותג שהוא ZERO WASTE, כוללת קולקציות המיוצרות מכותנה ממוחזרת, והתפיסה החברתית כוללת העסקת נשים בסחר הוגן במפעל האריגה בהודו, והקמת קרן סיוע לחינוך לילדים בצפון הודו.

קולקציות השטיחים של המותג, המתהדר בסלוגן When rugs start to make sense, כוללת גם כאלה העשויים צמר ומיועדים לחדרי הבית הנוספים, כמו ה-AFRICA SHUKA וה- FIELDS ALMOND VALLEY העשוי צמר וכותנה ממוחזרת. גם הם רחיצים ומתאימים לבתים שעושים בהם חיים.