cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
יומולדת 6 לדוט!!

כמה יופי

מותג העיצוב ההולנדי MOOOI בקולקציה חדשה שממשיכה את הקו המקורי והבלתי שיגרתי

בשנת 2001 פנה מעצב העל Marcel Wanders ל- Casper Vissers כדי שיעזור לו בשיווק גוף תאורה חדש שעיצב. מאז הפכו השניים למייסדים של מותג העיצוב ההולנדי Moooi. בהולנדית פירוש המילה Mooi הוא יופי. ה-O שהתווסף למילה מעיד על הגישה הייחודית של יופי חדשני ועיצוב פורץ גבולות, שהפכו למוטו מוכר של המותג.

לאורך השנים הקולקציות של Moooi, שבמידה רבה שיקפו את חתימת ידו של מרסל וונדרס, שמרו על מקורית, תעוזה ומרדנות בטעם המקובל, אקלקטיות, שובבות ותחכום. הפריטים של המותג, שחולש על כל תחום עיצוב הפנים מגופי תאורה ועד שטיחים, שילבו בין מסחריות לאמירה אומנותית ותרבותית.

התערוכה הבינלאומית הראשונה של Moooi הייתה Salone del Mobile במילנו בשנת 2001, ובה עולם העיצוב קיבל את השחקן החדש והטווסי בזירה הבינלאומית.

עם השנים המותג ההולנדי פתח את שעריו למעצבים בלתי שגרתיים שיצרו עבורו פריטים שתאמו את הרוח והאנרגיה שלו. הקולקצייה החדשה חושפת כמה מהם:

HANA BY SIMONE BONANNI

כורסא מעוגלת, עם אפשרות להוספת משענת ראש והדום, המרופדת בבד קטיפה בצבעוניות עזה עד מונוכרומטית.  הכורסא, שנועדה לעטוף את גוף האדם במרחב פרטי שמזמין התמסרות ונוחןת, עוצבה בידי סימון בונאני האיטלקי: “כשמעצבים אובייקט חדש, אני מאמין שהאסתטיקה שלו צריכה להיות תוצאה של הבנה עמוקה של המהות, התפקוד והמשמעות שלו.”

כורסא HANA של המותג ההולנדי MOOOI. עוצבה ע”י SIMONE BONANNI האיטלקי

OBON BY SIMONE BONANNI

סידרה ובה שלושה שולחנות בגדלים שונים העשויים בעבודת יד בהשראת חרס הטרה קוטה הקדמוני. הטרה קוטה מתייחס לחימר גס שעבר שריפה, שממנו יצרו כלים ופסלים לאורך כל ההיסטוריה. המראה החם שלו והצבעוניות האדמדמה הם תוצאה של תחמוצות הברזל הנמצאות בחומר הגלם. הכוונה של המעצב סימון בונאני היתה ליצור שולחן מודרני נמוך במראה רך, שהוא כמו שריד ארכיאולוגי של זמן שלא חלף.

SHIFT LOUNGE  BY JONAS FORSMAN

כורסה קלת משקל שמשענת הגב שלה סרוגה, בעיצובו של ג’ונאס פורסמן השוודי, שהחידוש שבה הוא היכולת שלה להתקפל. שם הכורסה, SHIFT, מעיד על יכולת ההזזה והתנועה שלה. יכולת הקיפול מאפשרת אחסון בצורה קומפקטית וקלה והתניידות. כלומר, אם המקום שלכן.ם הוא רב תכליתי, וצריך להיות ערוך לאירוח מזדמן של מספר אנשים, תוכלו לשלוף את הכורסא ממקום האחסון שלה ולתת לה את המקום הנחוץ בכל חלל.