cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

פוסטרים במקום קירות

איך יוצרים קיר אמנות עם מקבץ תמונות יפהפה? כל הטיפים והרעיונות של אנשי PAPER COLLECTIVE לפניכן.ם

מכירים את הבתים האלה שמככבים ויזואלית במדיות החברתיות, שיש בהם קיר שכולו הצהרה ממוקדת ודומיננטית של יופי, אסתטיקה, השראה וצבעוניות? הקיר הזה שמכונה ומתויג בעגה המקצועית כ- ART WALL, המורכב ממקבץ תמונות, יכול לשנות את כל עיצוב הבית. המעצב NIKOLAI KOTLARCZYC מהמותג הדני PAPER COLLECTIVE, מלווה אותנו צעד צעד ושלב שלב, עד ליצירת קיר האומנות האולטימטיבי:

  1. אם התמונות שלך או שלכן.ם הן בגדלים שונים ואתן.ם רוצים לשמור על סדר, שימוש בקו אמצעי או בקו תחתון יעזור ליצור תחושת הרמוניה, ויאפשר לעין לנוח. הגישה הנוספת לתליית התמונות היא פריסה ללא קו תומך, כלומר תלייה במקבץ לפי ראות עיניכם.

2. כלי עבודה נדרשים: עט או עיפרון, נייר רשת, סרט מדידה, מסמרים או ברגים, דיבלים (ובעברית – מיתדים), פטיש או מקדחה, ופלס במידת הצורך.

3. את.ה האוצר.ת: בחרו את מגוון ומבחר התמונות לפי טעמכן.ם האישי. שלבו וערבבו בין ציורים שציירתם, תמונות שצילמתם, הדפסים ופוסטרים, עם מסגרות עתיקות וחדשות – הכל מתאים והכל הולך. אם אתן.ם מאלה שזקוקים לסדר ולשקט בעיניים – בחרו סוג מסגרת אחד, גוונים מסוימים, וצרו אחידות.

4. השראה: לפני שמתחילים מומלץ לשוטט פיזית או וירטואלית בכל אותם מקומות שאפשר לקבל מהם רעיונות, בין אם זה פינטרסט או אינסטגרם ובין אם זה בבר או במסעדה או בלובי של המלון האהובים עליכן.ם.

5. מדידה ובדיקה: לפני שמתחילים לתלות על הקיר כדאי ליצור מודל. לשם כך השתמשו בנייר רשת שבו כל ריבוע יכול לדמות ל-10 ס”מ, כך שמסגרת בגודל 50 על 70 ס”מ תהיה 5 על 7 ריבועים על נייר הרשת, וכן הלאה. דרך טובה ומומלצת נוספת למדוד ולבדוק את קיר האומנות היא באמצעות סרט על הרצפה, וסימון כל המסגרות ואת גודל הקיר.

6. תליה: ברכות, הגעתן.ם לשלב האחרון של תליית התמונות בקיר האמנות. עכשיו נשאר רק לוודא- האם מסמרים יהיו מספיק חזקים או שיש צורך בברגים? האם פטיש יעשה את העבודה או שיש צורך במקדחה? בדקו וסמנו את נקודת התלייה על כל מסגרת. למסגרות גדולות עם שתי נקודות תלייה תזדקקו לפלס. המדידה צריכה להתבצע מנקודת ייחוס אחת, שיכולה להיות פינה בחדר, דלת או חלון. שימו לב שהמרחקים בין המסגרות נכונים. מסקינטייפ יכול לשמור על רווח קבוע ואפשר גם למדוד ולסמן עליו.

7. תהנו: עכשיו יש גם לכן.ם קיר אמנות בבית. הקיר הזה יכול להשתנות ולהתעדכן מתי שתרצו, בהוספת תמונה, בהסרת תמונה, בהחלפת מסגרת. הכל תלוי והכל פתוח!