cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

הגיע הזמן לקינוח

המותג הדני HAY בקולקציה חדשה של השפית והאומנית Laila Gohar, שתפתח לכן.ם את התיאבון

אחרי ההערכה הדדית שנמשכה כמה שנים החליטו METTE HAY המובילה את המותג הדני HAY יחד עם בן זוגה ROLF, ו- LAILA GOHAR לשתף פעולה בקולקציה חדשה. “היה ברור לי שלילה מגיעה ללא רקע בעיצוב מוצר, אבל כל האיכויות האחרות שהיא מביאה, הספיקו לי כדי לצאת יחד לדרך”, אומרת METTE HAY.

SOBREMESA, קולקציית המפות, מפיות, התיקים, צלחות ההגשה, האגרטלים והקדירות ש- LAILA GOHAR יצרה עבור HAY מציגה את הגישה האסתטית שלה, מאופיינת בצבעוניות נוכחת, ומזמינה MATCH & MIX .

בספרדית MESA הוא שולחן, SOBRE הוא כל מה שעליו. בפורטוגזית פירוש המילה SOBREMESA הוא קינוח. בתרבות הספרדית המשמעות הרחבה של SOBREMESA מתייחסת לזמן שמתחיל עם הגשת הקינוח, בסופה של ארוחה כבדה, ונגמר בנחת כעבור זמן איכות של התרועעות, פטפטת ונינוחות חברית, זמן לדרינק נוסף או לקפה ותה, לסיגריה, לעיכול הארוחה ולהנאה חברתית בטלה. הקולקציה בעיצובה של GOHAR נראית כמו הזמנה לחגיגת אירוח עם אנרגיה וצבעוניות ים תיכונית.

LAILA GOHAR, שפית ואומנית רב תחומית ילידת מצרים, הפועלת בניו יורק, הפכה בשנים האחרונות לשם חם בסצנה הבינלאומית. כמי שמצליחה לשלב איכויות של תרבות עצמאית באירועים סופר מסחריים היא הציגה השנה ביריד העיצוב במילאנו במסגרת ALCOVA, תערוכת העיצוב העצמאית. המותגים פראדה, הרמס וגם הכלבו הצרפתי גאלרי לאפאייט שעבר למיקום חדש בשאנז אליזה, נעזרו בכישרון של לילה ליצור עניין והייפ באמצעות אוכל. המגזינים ווג והניו יורקר מיהרו לסמן את גוהר בתור הבחורה החדשה הכי מעניינת ומלאת סטייל בניו יורק.

“אני מאד גאה שדרך החשיפה של הקולקציה עם לילה, תהיה לאנשים שאוהבים את HAY, גישה לעולם שלה”, אומרת METTE HAY. העולם של LAILA GOHAR תורגם בשנים האחרונות לאירועים רב חושיים שאוכל עמד במרכזם. לפעמים הוא היה העיקר ולפעמים הוא סיפק את ההזדמנות, שכל שפית ושף אוהבים, לספר דרכו סיפור.

שיתוף הפעולה עם HAY היה בשביל GOHAR הזדמנות להציג את התפיסה שלה לגבי אירוח. יחד עם אחותה נדיה היא פתחה ב-2020 את- GOHAR WORLD, אתר שמשקף את הטעם האסתטי של השתיים, מתבסס על המסורת המשפחתית החמה עליהן גדלו של אירוח ובישול, ותפיסה שובבה והומוריסטית של החיים.