cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

זרקור: אמנות בטכניקה מיוחדת

היכרות עם שלוש אמניות שמרחיבות וממציאות את דרכי המבע האמנותי

קולאז’ים ו-AI, סופי ברזון מקאי

הטכנולוגיה פורצת הדרך של ימינו לא פוסחת על עולם האמנות. יש אמנים שמשתמשים בה ברגישות ותבונה כחלק מיצירת האמנות שלהם. סופי ברזון מקאי, אמנית ואוצרת גלריה בארי, צלמת בהכשרתה, פרצה במהלך השנים את גבולות הפריים. היא עברה לעבוד בקולאז’ צילומי שמחבר פיסות מעולמות שונים, ובצילום מטופל בבינה מלאכותית. באמצעות הטכניקות הללו היא מייצרת ביטוי למה שהיא רוצה לראות בעולם, דימויים של ראשית החיים ומסעות אל אחריתו של הזמן.

ללא כותרת, מתוך “אופק האירועים”

ברזל וחלודה, תמי ענבר שטרית

בעקבות משבר בחייה של האמנית תמי ענבר שטרית, בו איבדה את אביה בפתאומיות, היא מצאה את עצמה מחפשת שביל שימשיך את הקשר המיוחד שלהם. החיפוש הוביל אותה לברזל שהיה במפעל שאותו ניהל ובו עבד אביה. בתהליך שפיתחה בעצמה, היא מפרידה את הדיו מהנייר ומעבירה צילומים ודימויים שהיא יוצרת אל משטחי ברזל אותם היא מעבדת ומחלידה. הדימוי החדש שנוצר יוצר מראה שבין משיכת מכחול לצילום, רגע שקפא על משטח הברזל, המעניק לצופה חוויה חדשה.

שלוש בנות ונהר

נעצים ועץ, ירדן אמיר

האמנית ירדן אמיר יוצרת עם נעצים ועץ. באמצעותם היא עומדת על הפער שבין דו ממד לתלת ממד. אמיר לוקחת משטחי עץ טבעיים או מעובדים, ומטפלת בהם באופן סיזיפי על ידי נעיצה וכיסוי בנעצים. הדימויים הסופיים שמתקבלים ביצירות נרקמים נקודה אחר נקודה, ללא רישום מקדים. בסוף התהליך מתקבלת תוצאה שלמה – מקשה אחת שזורה אלפי חלקיקים, כמונו, בתוך העולם.

פריחה פראית