cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

STUDIOPEPE x PAPER COLLECTIVE

שיתוף הפעולה שיצר את סדרת ההדפסים שמציגים פריטים יומיומיים שישמחו את הקירות

PAPER COLLECTIVE, המותג הדני שמכנה את עצמו כ- POSTER CLUB, מציג קולקציית איורים של אומנים ויוצרים שבאים מעולמות של אופנה, עיצוב, ארכיטקטורה ואיור. כל מוצרי הנייר ומסגרות התמונות של המותג, נושאים את אישור ה- FSC, המועצה הבינלאומית לניהול ופיקוח על יערות, ואחוז מסוים מהרווחים מופנה לטובת פרויקטים חברתיים. הקולקציה החדשה היא פרי שיתוף הפעולה עם STUDIOPEPE האיטלקי.

STUDIOPEPE הוא סטודיו ולמעשה סוכנות עיצוב, אדריכלות וקריאייטיב ממילאנו, שהוקמה על ידי ARIANNA LELLI MAMA ו- CHIARA DI PINTO. הפילוסופיה של השתיים מבוססת על גישה רעיונית רעננה ועל רקע איקונוגרפי נרחב. תשומת הלב לפרטים הקטנים, והרגש שהם יכולים לעורר, הם חלק מהאג’נדה של הסטודיו.

“הקולקציה החדשה נולדה בהסתכלות על הנוף הביתי שלנו, אנחנו אוהבות לעבוד עם חפצים ביתיים, פשוטים אך מעודנים, שהם חלק מהחיים היומיומיים שלנו. חלק מהאובייקטים המיוצגים בעבודתנו הם פריטים שיש לנו בסטודיו או בבתים שלנו. לבחירת הצבעוניות יש חשיבות רבה ביצירה שלנו, ואנחנו מתייחסות אליה ככלי רב עוצמה לייצוג”, אומרות ARIANNA LELLI MAMA ו- CHIARA DI PINTO.

הקולקציה מציגה ציורי יד של אגרטלים, כוסות, כוסות יין וקנקנים, על רקע צבעוני של פסים או משבצות, כמעט כמו על מפת שולחן ביתית.