cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
יומולדת 6 לדוט!!

פוסטרים והדפסים

עד כמה הגבול בין עיצוב לאמנות דק? הכירו את - The Wrong Shop

לא באמת טעות, אבל יתכן ועומדת מאחורי השם The Wrong Shop אירוניה בריטית דקה. The Wrong Shop היא פלטפורמה דיגיטלית ומיזם בהובלת המעצב הבריטי Sebastian Wrong. בתיק העבודות של Wrong  עיצובים לפריטי ריהוט, גופי תאורה ועבודות עם מותגי עיצוב כמו HAY. את ה- Wrong Shop הקים ב-2011.

תחת מטריית השם הלא שגרתי The Wrong Shop התבססה הפלטפורמה הדיגיטלית המציגה יצירות של מעצבים ואמנים בולטים מרחבי העולם, מתוך התפיסה שעולמות האמנות והעיצוב שלובים זה בזה ושהגבול העובר ביניהם הוא דקיק. בפלטפורמת המכירה נמצאים הדפסים, פוסטרים וחפצים במהדורה מוגבלת, המהווים “חלון ראווה של עיצובים חדשניים ועכשוויים המונע על ידי אמונה בסיסית שעיצוב מעולה צריך להיות זמין לכולם”.

המיזם נועד לגשר בין עולמות האמנות והעיצוב, להכניס יצירתיות לחיים של אנשים ולקירות של בתים וחללים מסחריים וציבוריים, ולאפשר ליוצרים עצמאיים מובילים להרחיב את גבולות העיסוק שלהם.

כל היוצרים והיוצרות שעבודותיהם מוצגות ב- The Wrong Shop הם בעלי שם והכרה בעיצוב עכשווי בינלאומי. ביניהם אפשר למצוא את המעצב הספרדי JAIME HAYON, את המעצבים הצרפתים האחים RONAN & ERWAN BOUROULLEC, את המעצב ההולנדי BERTJAN POT,  את המעצב הבריטי George Sowden שבשנות השמונים היה בין מקימי קבוצת ממפיס האיטלקית רבת ההשפעה, ואת היוצרת הרב תחומית Nathalie Du Pasquier שגם היא היתה ממקימי קבוצת ממפיס.

“כמעט לכל האומנים שלנו יש עיסוק נרחב ביצירתיות ובעיצוב, קריירה רחבה ומגוונת בעיצוב מוצרים, טקסטיל, עיצוב פנים ועיצוב תעשייתי ולרבים מהאומנים שלנו יש יצירות באוספים ציבוריים ופרטיים בולטים”. העבודות שלהם יכולות להיות תלויות גם על קירות הבית שלכןם.