cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
יומולדת 6 לדוט!!

קלאסיקה בלבוש חדש

המותג האיטלקי VERY WOOD, מבית מותג העל GERVASONI, בפרשנות עדכנית לכסאות, כורסאות וספות בעיצובים איטלקיים קלאסיים. תכירו

VERY WOOD הוא מותג איטלקי, מבית מותג העל האיטלקי GERVASONI, המתבסס על מורשת העיצוב האיטלקית ונותן פרשנות עדכנית ומחודשת לכסאות, כורסאות וספות בעיצובים איטלקיים קלאסיים. העץ בפריטי הריהוט נושא את תו התקן של FSC (המועצה לניהול יערות) ועל העיצובים חתומים נבחרת מעצבי על איטלקיים ואחרים. התפיסה של VERY WOOD היא שכל אחד מהמעצבים הוא עולם ומלואו והחיבור ביניהם יוצר עולם גדול ורחב יותר של זיקות, צורות וצבעים.

UNAM BY SEBSTIAN HERKNER

קולקציה בהשראת הכסאות האייקונים שעיצב האדריכל השוויצרי PIERRE JEANNERET, בשנות החמישים של המאה הקודמת, לעיר ההודית היפהפיה צ’אנדיגאר, שתוכננה באופן מודרניסטי על ידי בן דודו האדריכל האגדי LE CORBUSIER.

HERKNER, המעצב ממוצא גרמני, המזוהה עם שילוב של הקשרים תרבותיים שונים, אומנות מסורתית וטכנולוגיות חדשות, יצר מחווה עדכנית לכיסא הקלאסי. הכסאות עשויים עץ מלא בכיפוף מתעגל, משענת ארוגת חבלים ומושב מרופד, והם מגיעים במבחר צבעים, כולל בגרסה המתנדנדת.

LISBOA BY MATTEO THUN

כסא עכשווי בפרשנות מחודשת לכסא הקש הפשוט והמוכר. הכסאות העדכניים שזכו לתוספת צבע בולטת, עוצבו עלי ידי MATTEO THUN, ממקימי קבוצת ממפיס האיטלקית שהכניסה צבע, הומור וגישה חדשנית לעיצוב האיטלקי ולעולם כולו בשנות השמונים. צירופי הצבעים הלא שגרתיים של החבלים הקלועים החסונים והעמידים, מתלבשים על כסא קל משקל המיועד לסביבה הביתית כמו גם לבתי קפה, מסעדות ומקומות ציבוריים.

 

ZANAT& ZANTILAM BY PATRICIA URQUIOLA

כסא וכורסאות בעיצובה של מעצבת העל האיטלקייה, ממוצא ספרדי, שחולשת על תחומי עיצוב רב גוניים. הקולקציה מעוצבת מעץ מלא ומיועדת לחללים שונים, פרטיים וציבוריים. המבנה פשוט, העיצוב מתוחכם, העץ מעוגל במראה רך והריפוד מגיע בשלל צבעים.