cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

להתאהב מחדש בחלל

מה זה בעצם אמנות מקורית, למה בכלל כדאי לקנות אמנות מקורית ולמה עדיף לקנות אמנות מקורית ישראלית?

אמנות היא נשגבת, אמנות היא נחשקת, אמנות היא לעיתים חידתית ולפעמים לגמרי מובנת. אמנות נועדה ליצור אצלנו השתאות, פליאה, היקסמות ועניין. יצירת אמנות לוכדת בכישרון ובחומר מבע חד פעמי של האמן או האמנית ביחס למציאות. אמנות טובה מעלה אותנו מקומת הקרקע של המציאות לקומה עליונה.

אמנות יכולה להיות יפה כמו שהיא יכולה להיות מאתגרת. כל עוד היא מעוררת בנו רגש או מחשבה נדע שהיא מילאה את מטרתה. אמנות טובה תמשיך ותעורר בנו רגש, עניין ומחשבה, בכל פעם שנראה אותה.

לכל יצירת אמנות טובה יש קיום פנימי משל עצמה, כלומר היא אינה מושפעת מהחדר בו תתלה או בפריטי הריהוט שיתלוו אליה, אך באותה מידה יש ביכולתה להגיב למיקום ולטעון אותו במשמעות נוספת.

אמנות מקורית נוצרה בידי אמן או אמנית הפועלים באופן מקצועי, לשם עצמה ולא בכפוף לשיקולים חיצוניים. אמנות מקורית נוצרת כיצירה בודדת או במהדורות מוגבלות.

צילום: תמיר רוגובסקי

עדיין מתלבטות או מתלבטים אם לרכוש אמנות מקורית? לפניכן.ם כל הסיבות שיעזרו בהחלטה:

  • ייחוד: אמנות מקורית יוצרת סביבה ייחודית וחד פעמית. היא מבטאת אופי ואישיות, גם של מי שיצרו אותה, וגם שלי מי שרכשו אותה, ומכניסה אותם לחלל בו היא תלויה.
  • עניין: אמנות מקורית מקנה ערך משמעותי למיקום שבו היא נמצאת. כל פינה או קיר שנשלב בהם אמנות, יהפכו מיד למוקד עניין מרכזי בחלל. לכן זו גם השקעה שתואמת את מידת ההשקעה שלנו בעיצוב הבית.
  • חיבור: אמנות מקורית יוצרת חיבור רגשי ומדברת ללב שלנו. הדרך הנכונה לבחור יצירת אמנות היא פשוט להתאהב בה.
  • מבחן הזמן: אמנות טובה תעמוד במבחן הזמן, ולא תושפע מטרנדים חולפים או מאופנות. גם בעוד עשורים מעכשיו, אנחנו עדיין נתפעם ממנה. חשבו על מוזיאונים בארץ וברחבי העולם שמציגים בכפיפה אחת יצירות עכשוויות, ובמקביל יצירות
    בנות מאות ואפילו אלפי שנים. לכן היא השקעה לטווח ארוך – אמנות טובה היא לנצח.
  • סיפור: כל יצירת אמנות מקורית מקפלת בתוכה את הסיפור המלא של האמן או האמנית שיצרו אותה, הרקע שלהם, הטכניקה בה הם יוצרים, מקורות ההשראה, כל היצירות שיצרו בעבר וכל אלו שיצרו בעתיד.
  • ערך: ערכה של אמנות מקורית עשוי לעלות בהתאם להתפתחות הקריירה של האמן.ית.
  • תמיכה באמנות ישראלית: רכישה של אמנות מקורית בצבע טרי X טולמנ’ס דוט היא תמיכה ישירה באמניות ואמנים ישראלים ותורמת לקידום תחום האמנות והתרבות המקומי.

צילום: תמיר רוגובסקי