cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
יומולדת 6 לדוט!!

הכירו את WIGIWAMA

המותג הצעיר מלטביה מכניס חום, רכות ודמיון לחדר של הקטנים והקטנות. תכירו

אחרי שלא מצאה מתנת יום הולדת ראויה, החליטה אנסטסיה להכין עבור בתה אוהל אינדיאני שיתמקם בסלון. כדרכן של המצאות או פיתוחים, היא הבינה שאת טיפי החלומות שלה היא תצטרך לייצר בעצמה. בעזרת תופר מקומי הוכן הטיפי הראשון שהיה האב טיפוס לאלה הנמכרים היום במותג שהקימה, שהסלוגן שלו הוא MADE FOR KIDS, LOVED BY PARENTS. ההמשך הפך לקולקציה ששואבת את ההשראה ממינימליזם סקנדינבי, עם פריטי ריהוט ואביזרים שיעשירו את חדר הילדים ומשם גם את חדרי המבוגרים בהרמוניה צבעונית לעין ונעימה למגע, המשלבת שובבות, דמיון ויצירתיות.

סט כריות RAINBOW מדולרי בצבעי פסטל

סט כריות RAINBOW מדולרי בצבעי פסטל

המטרה שקבעה לעצמה אנסטסיה הוא “לעזור להורים ליצור עבור ילדיהם חללים בהירים, נעימים ולא עמוסים עם טוויסט שובב וסקרן. אנחנו קוראים לזה Wigi, הטוויסט הבלטי למינימליזם סקנדינבי: תוסס, שובב, נעים ומסקרן. אנחנו שואפים לייצר פריטים פשוטים ונצחיים המתאימים לכל חדר בבית ולחיי היום יום.”

אוהל TEEPEE משולש בהדפס פסים

אוהל TEEPEE משולש בהדפס פסים

בקולקציה של המותג אפשר למצוא פופים, כריות, כורסה שנפתחת למזרון יחיד וקופסאות אחסון, שמעודדים את הפיכת חדר הילדים לזירה של משחק, שעשוע ויצירתיות. “הפוף שלנו יכול לעבור מחדר הילדים היישר אל הסלון וימצאו את מקומם בכל פינה. כדי שהילדים ייהנו במלואם מהמרחב שלהם, אנחנו מאמינים בטיפוח הדמיון ובכך שצריך להוסיף לחיים מימד של סקרנות שובבה”.

פוף BUNNY גדול ומפנק עם אוזני ארנב, עשוי מכותנה אורגנית נעימה

פוף BUNNY גדול ומפנק עם אוזני ארנב, עשוי מכותנה אורגנית נעימה

חומרי הגלם של המותג הם אורגניים וממוחזרים העומדים בתקן Oeko tex class 1 standards , שנועד להבטיח את איכות חומרי הגלם להם נחשפים הילדים. “קיימות עוסקת בקבלת בחירות אחראיות על בסיס יומיומי”, אומרת אנסטסיה. כחלק מהתפיסה הסביבתית ייצור הטקסטיל נעשה במפעל הבית בלטביה, כשההתמקדות היא על כותנה אורגנית, טקסטיל ממוחזר, בדים היפואלרגניים המונעים תגובות אלרגניות, שימוש בפלסטיק ממוחזר לאריזות, והעדפת קרטון לאריזה על פני פלסטיק.

כרית בצורת קואלה מבית המותג הלטבי

“בעולם אידיאלי, אנחנו רוצים להיות ברי קיימא ב-100% בכל מה שאנחנו עושים. אנחנו עדיין לא שם, אבל אנחנו מתחילים בלהיות כנים עם עצמנו לגבי המאמצים הנוכחיים שלנו”, אומרת אנסטסיה בכנות שמעידה על כוונות המותג.