cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 299 ₪

MEET FERM LIVING

הזדמנות להכיר קצת יותר לעומק את אחד המותגים הדנים האהובים

“הכל התחיל בטפט, או ליתר דיוק, ממחסור בהם”, מספרת Trine Andersen על הימים הראשונים של המותג הדני FERM LIVING, “בשנת 2005 עברתי לגור בבית עם בעלי, ופשוט לא הצלחתי למצוא טפט שהולם את הטעם שלנו. לכן החלטתי להכין בעצמי. במהלך 15 השנים האחרונות, FERM LIVING גדלה למשהו שמעולם לא דמיינתי. זה כאילו בנינו בית, והבית הזה הפך לבית. מהבסיס שלנו בקופנהגן, אנחנו עובדים עם אומנים ויוצרים ברחבי העולם, וממזגים את הלך הרוח הסקנדינבי שלנו עם כישורים ומסורות גלובליות. אנחנו לוקחים ברצינות את האחריות שלנו לאנשים ולכדור הארץ ויוצרים קולקציות של רהיטים, אביזרים ותאורה, שמאפשרים ליצור מרחב שתרגישו בו בנוח”.

כיסא אוכל HERMAN WOOD למותג FERM LIVING

אצבעות זהב

Andersen שעבדה בעבר כארט דירקטורית לאחרים החליטה לעשות לביתה. הקולקציה הראשונה של הדפסים נוצרה ב-2006 וזכתה לאהדה ולאהבה שהובילו להקמת המותג. “העיצובים של FERM LIVING תמיד התבססו על החיים שלי” אומרת Andersen. השם FERM נבחר בהשראת סבתה, שנהגה להגיד Ferm Pa Fingrene, כלומר טוב או טובה עם האצבעות, כמחמאה לאדם עם ידי זהב, או למעשה – אצבעות זהב.

ב-15 השנים האחרונות הרחיב המותג את הקולקציות שלו, שהתבססו על חוויות החיים ועל הצרכים של המייסדת ובני משפחתה. “כשהפכנו להורים התחלנו ליצר פריטים לחדרי ילדים וכשעברנו לבית חדש התחלנו ליצר פריטים שיענו על הצרכים שלו ועל הרצונות והטעמים שלנו, וכך הלאה”.

כרית SUN כחלק מקולקצית ילדים למותג FERM LIVING

קיימות

עם אג’נדה שמבינה את חשיבות ההתחשבות בכדור הארץ וכוונה ליצור פריטים שישמרו על הרלוונטיות שלהם לאורך זמן, כ-30% מפריטי הריהוט, האביזרים, הכלים והטקסטיל של המותג נושאים את התג RESPONSIBLE. התג מעיד על כך שהפריט קיבל את ברכתם של GOTS, תו התקן העולמי לטקסטיל אורגני, ושל FSC (Forest Stewardship Council) המועצה הבינלאומית לניהול יערות ברי קיימא.

כחלק מהתפיסה הזו מיטב הקולקציות של המותג עשויות מחומרים ממוחזרים כמו זכוכית, אלומיניום, עיסת נייר, וסיבי PET העשויים מבקבוקי פלסטיק שיצאו משימוש. המותג קבע לעצמו אסטרטגיית אחריות שתתממש עד שנת 2030 ומתייחסת ל”כוכב שלנו, לחברה שלנו ולמשפחה שלנו. אנו מאמצים את האחריות שלנו בצורה הוליסטית ושוזרים את הלך הרוח של קיימות בכל מהלך עיצובי ובדרך הייצור והאספקה”.

ספסל PEKA בעל תו תקן של FSC, למותג FERM LIVING

העתיד כבר כאן

הקולקציות הקרובות של המותג ממשיכות את הקו שהפך את FERM למותג שהוא שגריר של האסתטיקה הדנית, עם מחשבה על “איזון בין הפשוט והקישוטי, ובין האורגני למובנה: כלי אלומיניום, זכוכית ועץ רב שימושיים, פריטים מזכוכית המדמים שלג נמס, ופריטי טקסטיל מכותנה אורגנית שיתאימו לכל חדר בבית.

אגרטל VERSO למותג FERM LIVING